Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

woensdag 9 maart 2011

Gewonnen op drogist.nl

Op www.drogist.nl was een twitter winactie, je moest een tweet plaatsen en dan maakte je kans op één van de vier Collistar make-uptasjes.
Ik heb er eentje gewonnen!

Wat zit erin?

De Collistar Lipstick Ultra Brillante laat je lippen stralen. Door de verzorgende en beschermende werking voelen de lippen zachter en gladder aan.

Met de veilige oogmake-up remover verwijder je snel en effectief alle make-up.
De Slim-Gel van Collistar houdt het lichaam strak. Met de afslankende en remodellerende plantenextracten worden vetophopingen bestreden.

En een Bruno Banani parfum sampletje.

Ik ben er heel blij mee, dankjewel!

2 opmerkingen:

  1. Oeh das een leuke prijs zeg :) de oogmake-up remover is heel fijn trouwens die heb ik zelf ook heel lang gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen