Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

vrijdag 4 maart 2011

Te koop: Zwarte suede enkellaarsjes maat 38 vanTango

Hey lezeresjes. 
Ik ben helemaal verliefd op deze laarsjes, maar helaas ben ik toch wat te jong om hakken te dragen.
Ik heb geen zin om ze 2 jaar te bewaren tot ik oud genoeg ben, want tegen die tijd vind ik ze misschien al niet meer leuk.

Over de laarsjes:
Ze zijn van de Tango.
Maat 38
De hak is 12 cm.
Ze zijn suede.
Ze zijn alleen een paar keer binnen gedragen, en nog in goeie staat.

Iets voor jou?
Stuur een mailtje naar gsm_tessa@hotmail.com

2 opmerkingen:

  1. wauw! jammer dat het mijn maat niet is.
    succes met verkopen! ♥

    liefs van,
    http://lisanne95.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke laarsjes!
    alleen niet m'n maat,
    good luck.

    xo ,

    BeantwoordenVerwijderen