Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

woensdag 6 april 2011

Op ebay besteld: 3 Nyx Jumbo Eyepencils!

Hey jongens!
Sorry dat ik zo weinig post, heb het erg druk met school : (
Ik heb vandaag 3 Nyx Jumbo Eyepencils besteld!
Namelijk Black Bean (een zwarte), Milk (een witte die heel goed te gebruiken is als oogschaduwbasis), en Cottage Cheese (een beetje beige, heel goed als highlighter)




Ik heb deze HIER besteld.
Samen met de verzendkosten voor 8,45 wat ik een goede prijs vind!
Als je het vergelijkt met bijv Boozyshop; ze kosten hier 3,59 p/s + nog 4,95 verzendkosten =  15,72 euro.
Heb ik toch wel heel wat bespaard.


2 opmerkingen:

  1. leuke aankoopjes! en je hebt idd lekker vespaard. (:

    XOXO

    btw. ik heb een paar winacties op m'n blog, zou je mee willen doen? ;D

    BeantwoordenVerwijderen