Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

woensdag 13 april 2011

Outfit of the day #3 + nieuw vestje

Lees verder om te zien waar ik alles gekocht heb!

Hoi allemaal
Vandaag weer een Outfit Of The Day.
Ik weet trouwens dat mijn kledingstijl echt niks speciaals is, dus laat even een comment achter of je vind dat ik moet stoppen met OOTD's, of dat jullie het toch leuk vinden om te zien.

  Als eerste het vestje.
Dit vestje heb ik vandaag bij de Hema gekocht, ik vond hem heel leuk omdat er van die schattige ''gaatjes'' in zaten.
Hier kun je dat beter zien:
Dit vestje kostte 20 euro, maar hij was afgeprijsd voor 12.

De broek is van de WE, deze kostte 50 euro.
Het topje is ook van de WE, deze kostte 5 euro.
En het armbandje is van Hooked On Pearls.

Dus, stoppen met de OOTD's?

2 opmerkingen: