Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

dinsdag 15 maart 2011

Gewonnen op Deez.nl!

Haha ik weet, het, ik blijf aan de gang.. Volgens mij is Maart m'n lucky maand ofzo.
Ik heb dit leuke setje gewonnen op www.Deez.nl
Het is een Yves Rocher douchegel, met een leuke badpuff. (Zo heet zo'n ding toch?)
Ook kreeg ik er nog een testertje bij van Naturelle eau de toilette van Yves Rocher, en make-up remover van Yves Rocher.
En een pen met de sitenaam erop (Waarom heb ik niet m'n eigen pennen?!).

Heel erg bedankt, ik ben er blij mee!

2 opmerkingen:

  1. Je wint nog al wat haha :D wel leuk dat je het ook op je blog plaatst voor nieuwschierige mensen als ik haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mazzel, de doucheschuim is btw erg lekker

    BeantwoordenVerwijderen