Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

maandag 14 maart 2011

Leuke webshop: ZoYou.nl!

Hoi allemaal!
Vandaag stuitte ik op een leuke nieuwe webshop: www.ZoYou.nl !
ZoYou is een webshop van een moeder en dochter, die allebei een grote passie voor mode hebben.
Ze verkopen kleding en accessoires tegen een goede prijs.
Helaas mag ik niet online bestellen, maar ik wou jullie toch even wat van mijn favorites uit de webshop laten zien:



Is deze webshop iets voor jou? Of vind je het helemaal niks?

4 opmerkingen:

  1. Mooie accesoires en kleren!
    Mooie nieuwe lay out ook trouwens ;)
    Groetjes xx



    **Kom gezellig eens langs bij mijn blog.
    Terugvolgen mag, mr is geen 'moetje'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh, superleuk! jammer dat ik ook niet online mag bestellen, anders had ik de halve winkel leeg willen plunderen.

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi!

    ik wou even zeggen dat ik voortaan
    te vinden ben op; http://kusjevanlisanne.blogspot.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuke accessoires en blazers hebben ze!

    BeantwoordenVerwijderen