Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

dinsdag 22 maart 2011

Kenzaa jurkje gewonnen!


Hoi allemaal!
Een tijd geleden heb ik meegedaan aan de winactie op www.afro-dita.blogspot.com
Misschien hebben jullie ook wel mijn blogpost gezien over de winactie.
Je kon een jurkje naar keuze winnen op www.Kenzaa.nl
In ieder geval, ik heb hem gewonnen!
Lees verder voor meer foto's

Hier heb ik het jurkje gecombineerd met een zwarte tailleriem (Vero Moda), een zwarte legging (H&M) en een paar suede enkellaarsjes (Tango, staat hier te koop op mijn blog mocht je ze leuk vinden.

Hier heb ik er nog een zwarte cardigan overheen gedaan (WE)

Ik vind het jurkje echt supercute, hij staat op dit moment niet meer op de Kenzaa webshop, maar misschien komt hij nog terug?
 Ik ben er heeeeel blij mee, bedankt!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt gaaf :D
    Xx Lulu
    www.silentstories.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk ! Het staat echt goed super jarloers. hihi. xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je hem leuk vind!
    Hij staat je súper mooi!
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het jurkje is idd supercute! ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk, gefeliciteerd! Leuk gecombineerd!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je mooi, gefeliciteerd!
    Bedankt voor het bezoeken van PrettyBrilliant <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk jurkje, wou hem zelf (toen hij er nog wel was) bijna kopen :D
    xoxo Yasemin

    BeantwoordenVerwijderen