Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

maandag 18 april 2011

Essence ''You Rock!'' & Meet_me@holographics.com

In Mei en Juni komen er weer 2 leuke Limited Editions van Essence!

Namelijk ''You Rock!'' voor de festivals, en Meet_me@holographics.com met holografische producten.
De producten zien er super gaaf uit, en de prijzen zijn echt weer lachertjes.

Lees meer voor foto's van de producten!

Als eerste de ''You Rock!'' Trend Edition.
Deze Trend Edition is speciaal voor de festivals!
Heel handig, ik ga zelf namelijk naar Pinkpop.
Deze Trend Edition ligt dan ook in Mei en Juni bij het Kruidvat.


Als eerste dit oogschaduw palletje.
Ik vind het schattige kleuren!
Ben benieuwd naar de pigmentatie.
In het palletje zit ook een spiegeltje, een tweezijdige applicator en een klein oogpotloodje.
Dit oogschaduw palletje gaat ongeveer 3,99 kosten.



Dan twee lipstains.
Dit zijn de kleuren 01 Let me in rose en 02 Your pink is on fire.
Ik ben heel erg benieuwd!
De lipstains gaan ongeveer 1,99 kosten.

Dan dit handige pocketborsteltje.
Handig om mee te nemen naar school, of naar een festival dus.
Ik vind hem wel schattig uitzien.
Hij gaat ongeveer 1,29 kosten.


Ook Essence komt nu met een oogschaduwbasis!
Ik ben heel benieuwd.
Deze oogschaduwbasis gaat ongeveer 2,29 kosten.


Dit is een Refreshing Spray.
Zeker handig voor op een festival, het kan echt verschrikkelijk heet worden!
Ook wel handig voor op school, om je even te verfrissen.
Ik denk dat ik deze wel mee ga nemen naar Pinkpop.
Deze gaat ongeveer 1,99 kosten.


En last but not least: nagellakjes.
Ik vind vooral de laatste leuk!
Verkrijgbaar in 01 cut off the beige, 02 Love, peace and purple, 03 Kings of mints, 04 Let me in pink en 05 Speed of light blue.


Ik ben heel benieuwd naar deze producten, vooral naar de oogschaduw basis, de lipstains en de refreshing spray.
Ik vind ook de namen heel leuk bedacht, geïnspireerd op de artiesten die naar de festivals komen!



En dan meet_me@holographics.com
Deze Limited Edition bevat allemaal futuristische producten.
Holographische eyeliner, holographische lakjes.
Ook deze Trend Edition ligt in Mei en Juni in het Kruidvat.
I'm excited!



Ik begin met de Cream To Powder Eyeshadow.
Dit is een luchtige oogschaduw, en natuurlijk ook holographisch.
Ik vind ze er heel vet uitzien!
Verkrijgbaar in C01 gagalectric, C02 lil@c en C03 prism@tic white.
Deze gaan ongeveer 1,99 kosten.


Ik ben echt een ontzettende fan van eyeliner.
Ik weet nu dus ook al dat ik deze vloeibare holographische eyeliner móét hebben!
Ze zien er echt super mooi uit.
 Verkrijgbaar in C01 blue ray en C02 prism@tic white.
Deze gaan ongeveer 2,29 kosten.

En dan deze lipglossjes.
Zien er leuk uit, ben benieuwd of de paarse een beetje draagbaar is.
 Verkrijgbaar in C01 lil@c, C02 holoberry en C03 prism@tic white.
Deze gaan ongeveer 1,79 kosten.

Holographische lakjes!
Ik hoop dat ze op je nagels net zo gaaf uit gaan zien als op deze foto's.
Vooral de donkerpaarse en de witte lijken me mooi.
 Verkrijgbaar in C01 gagalectric, C02 lil@c, C03 blue ray, C04 prism@tic white en C05 holoberry.
Deze gaan ongeveer 1,79 kosten.



De holographic body oil.
Ik heb geen idee hoe dit er uit zal zien!
Hij zou in ieder geval een lekkere geur hebben, en een subtiele glans achterlaten.
Als de glans inderdaad subtiel is lijkt hij me wel mooi.
Deze gaat ongeveer 3,99 kosten.

En als laatste dit armbandje.
Tja, voor mij hoeft het niet.
Ik vind hem niet zo mooi.
Dit armbandje gaat ongeveer 1,99 kosten.


Ook dit is weer een leuke collectie, die waarschijnlijk weer binnen no-time uitverkocht is!
Ik ben vooral benieuwd naar de Eyeliner, de nagellakjes en de oogschaduws!

Dat was het!
Waar zijn jullie benieuwd naar?


2 opmerkingen: