Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

dinsdag 19 april 2011

Essence mini shoplogje

Hello guys!
Ik heb een klein shoplogje van jullie.
Allemaal nagelspulletjes dit keer.

Ik kocht een Essence Colour & Go lakje in de kleur 05 Sweet As Candy (1,29)
En een french manicure lakje in 01 White Glam (1,69)
Ook kocht ik een Nail Art Freestyle & Tip painter in 10 More Than Silver (1,49)
Als laatste kocht ik een Nail Polish Remover Pen (ik knoei altijd ontzettend!) (1,79)

Willen jullie van een van deze producten graag een review zien?
Laat een comment achter!


2 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik ben benieuwd naar de review van de tip painter. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen! Ik ben wel benieuwd naar de Nail polish remover pen. Ik knoei namelijk ook best veel..

    BeantwoordenVerwijderen