Over mij

Mijn foto
Hoi! Ik ben Tessa. Ik ben 14 jaar, en woon in Heerlen. Ik zit op 3 Atheneum en heb een passie voor mode en beauty. www.Twitter.com/TessaBaan www.Twitter.com/Thatsoundstrue

woensdag 20 april 2011

Sans-online.nl + Mijn Bestelling

Hoi allemaal!
Vandaag wil ik jullie graag iets vertellen over de leuke webshop Sans-Online.
Ook laat ik jullie zien wat ik hier besteld heb (met aanfoto).
(Klik op lees verder)





Sans-online casual merkkleding.
Sinds twee jaar is de webshop Sans-online actief. Sans-online verkoopt hele leuke kleding voor vrouwen, maar ook voor mannen!  Je vind er jonge hippe merken, zoals Only en Vero Moda. Sans-online is een geliefde internet-shop, die dagelijks nieuwe items heeft. Je hebt je bestelling bijna altijd binnen 24 uur (gratis!!) thuis. Sans-online hoort dan ook tot de Nederlandse top 5 van internet winkels. De service en gebruiksvriendelijkheid is ook top!


Mijn bestelling

Ik heb een leuk jack van Only bij de webshop besteld.
Ik had hem zondagavond besteld, op maandag is hij verzonden en op dinsdag was hij er!
Echt hele snelle verzending.
Wat ik ook heel leuk vond is dat hij verzonden werd in een felroze shopper! (Wel gewoon goed dichtgemaakt natuurlijk).

Neem eens een kijkje bij deze leuke webshop!


2 opmerkingen: